Het gewone ongewoon goed doen.

En dan ook nog in één keer goed.
Daar gaan we voor.

Bewoners willen supersnel geholpen worden. Juist dat hoge verwachtingspatroon maakt dat ze zich ook supersnel teleurgesteld voelen. Wij vinden het een uitdaging om ze steeds weer te verrassen.

80% van de disciplines in eigen huis

En dat is behoorlijk uniek

We hebben vaste, multidisciplinaire teams met eigen vakmensen. Kortom: een bak ervaring en vakmanschap in huis. We besteden weinig werk uit en hebben onze operatie dik op orde. Bovendien hebben we een groot magazijn en een eigen werkplaats waar we werk kunnen voorbereiden. Zo kunnen we de kwaliteit, de prijsstelling en de planning van onze dienstverlening waarborgen. Als we zeggen dat we álle zorgen uit handen nemen, dan doen we dat dus ook.

Bewoners waarderen onze aanpak met gemiddeld een 9,0

Hoog percentage one time fix: gemiddeld 98%

Met één loket voor alle storingen, een eigen KCC én vaste onderhoudsteams, kunnen we snel schakelen. We stellen de juiste vragen, vragen goed door en plannen de juiste klus meteen bij de juiste vakman. Wel zo efficiënt én fijn voor de bewoner: die hoeft niet te worden teruggebeld, maar wordt meteen geholpen. Dat zien we terug in de resultaten: we besparen kosten én we scoren hoog qua bewonerstevredenheid.

365 dagen per jaar en 24/7 bereikbaar

We willen goed bereikbaar zijn voor uw huurders. Ons KCC is daarom van 08.00 uur ’s ochtends tot 20.00 uur ’s avonds open.

Bij het maken van afspraken, komen we bewoners ook graag tegemoet. We komen niet langs als het ons uitkomt, maar op een moment dat het de bewoner schikt.

Voor spoedgevallen zijn we natuurlijk 24/7 bereikbaar. Er staat altijd een calamiteitenmedewerker klaar om urgente storingen of schades onmiddellijk op te kunnen pakken.

Alles digitaal: volledig inzicht voor u als opdrachtgever

Alle reparatieverzoeken komen in ons digitale systeem, zo weet de vakman precies wat hij moet doen en wat hij nodig heeft.

Van alle werkzaamheden en de kwaliteitscontroles worden rapportages gemaakt. Ook de feedback van bewoners wordt toegevoegd. Met deze data kunnen wij voortdurend sturen op onze processen en dienstverlening. Voor u als opdrachtgever betekent het volledig inzicht in alle aspecten van het dagelijks onderhoud aan uw woningvoorraad.

We hebben een goede band met bewoners

Onze vakmensen zijn goed en snel, maar ook netjes, vriendelijk en behulpzaam. Dat gaat veel verder dan dat we netjes onze voeten vegen. We vinden het oprecht fijn om mensen te helpen. We nemen de tijd en vragen we altijd of we nog meer kunnen betekenen. Wat natuurlijk ook gewoon efficiënt is, we zijn er immers toch. Maar een bewoner die even zijn verhaal kwijt kan? Ook dat hoort bij ons werk.

Hij nam meteen mijn vuilniszak even mee naar beneden.

Doen ze gewoon

“Het is fijn dat je Huipen kan bellen als er iets stuk is, en ze komen altijd snel. Zorg ik dat er een lekker bakkie koffie klaar staat. Dit was een jonkie, maar al een echte vakman hoor. En hartstikke beleefd.”

Dit zijn onze diensten:

  • Glasschadeherstel
  • Inbraakschadeherstel
  • Stormschadeherstel
  • Brandschadeherstel
  • Lekdetectie en lekkageherstel
  • Verstoppingen
  • Storingen aan elektrische installaties, waterinstallaties, cv-installaties of liften (uitbesteed)
  • Buitensluitingen

Glas-, brand- of waterschade?

Ons KCC regelt niet alleen dat de schade snel en goed gerepareerd wordt, we handelen de zaak ook af met uw verzekeraar. Zo nemen we u alle zorg uit handen.

Premievaste RGS-Overeenkomst

Zo weet u waar u aan toe bent

U weet natuurlijk graag van tevoren wat de jaarlijkse kosten zijn voor het dagelijks onderhoud van uw complexen. Daarom bieden wij u de mogelijkheid dit dagelijks onderhoud af te kopen voor een vast bedrag per woning te doen. Geen onvoorziene uitgaven en meerwerk is voor rekening van Huipen.

Minder werk? Dan betalen wij premie aan u terug!

Hebben we onder de streep minder werk gedaan, dan betalen we dat deel van de premie gewoon terug. Het dwingt ons om super efficiënt te werken, en wij houden wel van een uitdaging. We zijn dan ook trots dat we Woon op Maat al drie jaar achter elkaar premie terug kunnen geven.

Afspraak maken?

“Huipen is al jaren onze samenwerkingspartner voor al het onderhoud. Het wederzijds vertrouwen is groot en dat betaalt zich elke dag terug.”

Paul Duyn, Woonwaard

“U vraagt wij draaien? Dat doen ze bij Huipen niet. Ze denken mee en ze denken vooruit. Dat geldt voor groot onderhoud, maar net zo goed voor de meldkamer en de timmerman op de dagelijkse klussen. De meeste werkzaamheden pakken ze zelf op en anders zorgen ze voor de coördinatie. En omdat ze in de buurt zitten, kunnen ze snel aanrijden als er iets aan de hand is.”

Niels Jong, Manager Technisch Beheer, Pilaster VvE Beheer

“Huipen is een fijne samenwerkingspartner waar ik erg trots op ben. We werken al jaren intensief samen, op een basis van wederzijds vertrouwen. Heeft een bewoner een probleem, is er iets kapot? Dan regelt Huipen dat van A tot Z: snel, efficiënt en uiterst klantvriendelijk. Hun missie is gastvrijheid, dat merk je in alles. Niet alleen bij Kees, maar bij alle medewerkers. Het is echt een drive, ze maken er een sport van.”

Sjoerd Hooftman, directeur-bestuurder Woonopmaat

Ons Team Dagelijks Onderhoud Service
staat altijd klaar, voor u en uw bewoners.

We vertellen graag wat we voor u kunnen betekenen.

Bel of mail ons voor een afspraak

Klant Contact Centrum

Met één loket en een vast team kunnen wij gemiddeld 98% van de serviceverzoeken in één keer oplossen.

Meer over KCC

Strategisch Advies Vastgoed

Uw vastgoed verdient de beste zorg: een doordachte onderhoudsstrategie en een duurzaam ontwerp. Ons team Strategisch Advies Vastgoed helpt u bij het ontwikkelen hiervan.

Lees verder

Planmatig en Strategisch Onderhoud

De zorg voor uw vastgoed op de lange termijn vraagt om een gedegen onderhoudsstrategie, maar ook om visie op de uitvoering, ofwel om een goed plan en een top-team.

Zo doen we dat