Project

Amalia van Solmstraat e.o.

Alkmaar

Beste bewoner, welkom bij uw project.

Om te beginnen zijn wij trots om namens Pilaster VVE beheer en Woonwaard de onderhoudswerkzaamheden te mogen uitvoeren aan uw appartementencomplex gelegen aan de:

  • Frederik Hendriklaan 51 t/m 65
  • Frederik Hendriklaan 83 t/m 129
  • Amalia van Solmstraat 113 t/m 143
  • Amalia van Solmstraat 161 t/m 255
  • Vondelstraat 116 t/m 130
  • Vondelstraat 148 t/m 194.

Onze naam kent u vast al van de voorgaande jaren. Op deze pagina geven wij u algemene informatie maar natuurlijk zullen wij u straks individueel op de hoogte stellen en benaderen.

We gaan er samen weer iets moois van maken!

Met vriendelijke groet,

Team Huipen

Wat gaan we allemaal bij u doen?

Conform het meerjarenonderhoudsplan staan dit jaar het volgende op het programma:

  • Reinigingswerkzaamheden:
    • de betonnen vloervelden van galerijen en balkons
    • de kunststof dakrand
  • Betonherstel:
    • het repareren van de oude hekgaten
    • diverse betonschades
  • Vloercoating:
    • De vloervelden van de galerijen
    • De vloervelden van de balkons
  • Hekwerken:
    • het vervangen van de galerijhekken voor lamellen hekwerken
    • het vervangen van de balkonhekken voor glashekwerken.
  • Hemelwaterafvoeren:
    • het vernieuwen van de hemelwaterafvoeren door nieuwe PVC doorvoeren

Kleuren zijn vastgesteld tijdens de bewonersavond.

Planning

De werkzaamheden starten in de week van 17 augustus en duren, afhankelijk van het weer, tot ongeveer eind oktober.

U ontvangt van ons een aankondigingsbrief met algemene informatie. Daarnaast ontvangt u van ons per fase, gezien de omvang van het project, een planningsoverzicht.

De overall planning hangen wij op in de entreehal en uiteraard houden wij u volledig op de hoogte van de planning en de voortgang.

Onze medewerkers zijn herkenbaar aan de Huipen bedrijfskleding. Onze werkdagen duren van 07.00 tot 16.00 uur.

Uw medewerking is belangrijk

Natuurlijk kunt u wat overlast ervaren van onze vakmannen. Zij zijn immers aan het werk. Wij doen er alles aan dit voor u te beperken en zijn erg blij met uw medewerking.

U hoeft niet perse thuis te zijn of te blijven. Mocht dat wel het geval zijn, dan benaderen wij individueel voor een afspraak.

Natuurlijk treffen wij noodmaatregelen zoals een tijdelijk hekwerk en loopvoorziening aan de galerijzijde zodat u de woning kunt verlaten.

Voor de balkonzijde verzoeken wij u om uw balkon/terras vrij te maken van spullen. Denk hierbij aan planten, meubilair en zonweringen zodat wij geen schade kunnen aanbrengen aan uw eigendom.

U ontvangt van de vakman enkele dagen van tevoren een bericht wanneer we werkzaamheden uitvoeren aan uw balkon.

 

Het gebouw wordt door middel van steigers bereikbaar gemaakt. Het kan gebeuren dan wij van buitenaf op uw balkon stappen. Schrik hier niet van.

Bijgaand ziet u ook waar wij de opslag-, schaftwagen en toilet hebben gepland op aanwijzing van de Gemeente.

Het coronavirus

Klant Contact Centrum alarmnummer: 0251 – 744 744. Heel de wereld is momenteel in de ban van het coronavirus. Ook wij volgen de voorzorgsmaatregelen van het RIVM, Bouwend Nederland en onze opdrachtgevers.

Het protocol is onder onze medewerkers verspreid en hangt ter inzage op onze bouwplaats.

Iedereen is verplicht zich te houden aan de voorschriften van het RIVM en houd minimaal 1.5 meter afstand tot de ander. Mocht het nodig zijn, dan spreken wij elkaar hierop aan.

Download ons coronaprotocol